Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23662
Назва: Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей
Інші назви: Theory and Practice of Modern Marketing: the Experience of Revisiting Values
Теория и практика современного маркетинга: опыт переоценки ценностей
Автори: Кендюхов, О.
Kendyukhov, A.V.
Кендюхов, А.
Ключові слова: філософія маркетингу
потреби
цінності
ознаки
суспільство споживання
Україна
економічна криза
philosophy of marketing
needs
values
attributes
consumer society
Ukraine
economic crisis
философия маркетинга
потребности
ценности
признаки
Общество потребления
Украина
экономический кризис
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовані її основні засади та виокремлено основні ознаки Товариства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість і показано її вплив на сьогодення і майбутнє людської цивілізації.
Опис: The paper analyzes the essence of the marketing philosophy, formulates its basic principles and states the basic features of a consumer society. The mechanism of the marketing philosophy impact on human consciousness is revealed and its influence on present and future of human civilization is illustrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23662
Розташовується у зібраннях:Випуск 39-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf270,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.