Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23536
Назва: ВЖИВАННЯ ЗНИЖОК ПРИ ФОРМУВАННІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМЕРЦІЙНО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Сорокіна, Л.В.
Галло, А.І.
Ключові слова: знижки, маркетинг, стратегія, цінова політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів та підприємств, ДонДУУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23536
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.doc56,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.