Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23412
Назва: Методологічні засади аналізу попиту на інновації за умов державно-приватного партнерства
Інші назви: Методологические принципы анализа спроса на инновации при условиях государственно-частного партнерства
Methodological Principles of Analysis of the Demand for Innovations at State and Private Partnership
Автори: Кучерук, Т.Г.
Ключові слова: инновации
инновационная стратегия развития
спрос на инновации
факторы инновационного развития
механизм стратегического управления процессами формирования спроса на инновации
государственно-частное партнерство
innovations
innovative development strategy
demand to innovation, factors of innovative development
mechanism of strategic management over processes of formation of the demand to innovations
state and private partnership
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інститут економіки промисловості національної академії наук України
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены особенности формирования спроса на инновации, выявлены факторы стимулирования инновационного развития страны, предложен механизм стратегического управления процессами формирования спроса на инновации в условиях государственно-частного партнерства.
Опис: The article examines pecularities of formation of the demand to innovations; factors of stimulation of innovative development of the country are revealed, and mechanism of strategic management over processes of formation of the demand to innovations at state and private partnership is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23412
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Екон вісник Дон 2012.pdf193,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.