Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23348
Назва: КОМУНІКАТИВНІ ПОТРЕБИ І ЗАСОБИ СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ У НАУКОВИХ ТЕКСТАХ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Автори: Матулевська, Н.П.
Гречаниченко, Л.В.
Ключові слова: мовні засоби
language tools
стереотипізація
stereotyping
рівні стереотипізації
level of stereotyping
Дата публікації: 2005
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній лінгво-методичній проблемі урахування комунікативних потреб студентів під час роботи з професійними текстами, а також розгляду явища стереотипізації в наукових текстах. Предметом розгляду є економічні тексти, які опрацьовують на заняттях студенти І курсу під час вивчення дисципліни "Українська мова з урахуванням фаху".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23348
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
matulevskaya.pdf82,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.