Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23320
Назва: ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ?
Автори: Чайка, Л. В.
Доброгорская, Л. Н.
Ключові слова: учебный процесс
the learning process
самостоятельная работа
independent work
студенты-первокурсники
first-year students
личностно ориентированное обучение
personally oriented training
Дата публікації: 2005
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Короткий огляд (реферат): Знання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chayka.pdf86,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.