Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22750
Назва: Влияние электронной коммерции на формирование рынка информационных услуг Украины
Інші назви: Вплив електронної комерції на формування ринку інформаційних послуг України
Автори: Пенькова, И.В.
Пенькова, I.B.
Ключові слова: рынок услуг
services market
информационные услуги
information service
информационная экономика
information economy
интернет-ресурсы
Internet resources
электронная коммерция
electronic commerce
Дата публікації: 2003
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются основные тенденции развития и становления рынка информационных услуг Украины. Акцентируется внимание на особенностях информационной экономики государства, предлагаются пути преодоления проблем, возникающих при расширении информационных сетей в торговых и других экономических целях.
Опис: The main trends of development and formation of the information services market of Ukraine. Draws attention to the peculiarities of the information economy of the state, the ways of overcoming the problems arising during the expansion of information networks in trade and other economic purposes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22750
Розташовується у зібраннях:Випуск 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58-65.pdf6,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 58-65.pdf45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.