Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22589
Назва: Основи моделювання організаційних відносин підприємств у новій економіці
Інші назви: Основы моделирования организационных отношений предприятий в новой экономике
Автори: Момот, B.Є.
Момот, В.Е.
Ключові слова: організаційні відносини
organizational relations
ринкові відносини
market relations
економічний простір
economic environment
ринкова стійкість
market stability
корпускулярні коливання
corpuscular fluctuations
конкуренція
competition
Дата публікації: 2003
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Короткий огляд (реферат): Побудовано феноменологічну модель нових організаційних стосунків підприємств у системі трансформованих ринкових відносин.
Опис: Built phenomenological model of new organizational relations of enterprises in the system of transformed market relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22589
Розташовується у зібраннях:Випуск 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-21.pdf7,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 13-21.pdf35,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.