Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22514
Назва: Формирование маркетинговой службы - инновационная компонента стратегии реформирования системы управления промышленным предприятием
Інші назви: Формування маркетингової служби - інноваційний компонент стратегії реформування системи керування промисловим підприємством
Автори: Каланджи, И.А.
Каланджи, І.А.
Ключові слова: маркетинговая служба
marketing service
система управления
system of management
организационная структура
operational structure
управление предприятием
operation of business
Дата публікації: 2004
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 76. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются тенденции поиска оптимальных путей и эффективных преобразований в области развития и совершенствования организационной структуры, при создании маркетинговой службы, в рамках реформирования системы управления промышленным предприятием.
Опис: Trends in search of optimal ways and effective reforms in the field of development and improvement of the organizational structure, the creation of a marketing service, within the framework of reforming the system of management of the industrial enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22514
Розташовується у зібраннях:Випуск 76

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170-176.pdf5,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 170-176.pdf50,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.