Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22433
Назва: Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні
Інші назви: Некоторые аспекты организации и планирования маркетинга в страховании
Автори: Прядко, І.Г.
Устинова, Л.М.
Прядко, И.Г.
Устинова, Л.Н.
Ключові слова: страхування
insurance
маркетингова політика
marketing policy
страховий маркетинг
insurance marketing
маркетинг
marketing
планування маркетингу
marketing planning
бізнес-план
business plan
Дата публікації: 2004
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 75. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинг в страхуванні як процес управління, за допомогою якого через спеціальні маркетингові заходи ресурси всієї компанії працюють більш ефективно та спрямовуються на отримання переваг в порівнянні з конкурентами.
Опис: Considered marketing in insurance as process control through specific marketing activities, the resources of the company work more efficiently and is aimed at gaining advantages in comparison with competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22433
Розташовується у зібраннях:Випуск 75

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128-133.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 128-133.pdf42,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.