Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22396
Назва: Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"
Інші назви: The strategic directions for developing business at the JV "AvtoZAZ-Daewoo"
Основні напрямки стратегії розвитку бізнесу СП "АвтоЗАЗ-Деу"
Автори: Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Semenov, G.A.
Semenov, A.G.
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Ключові слова: рынок легковых автомобилей
market of passenger cars
АвтоЗАЗ-Дэу
AvtoZAZ-Daewoo
стратегии развития бизнеса
business strategy
автомобильный рынок Украины
car market of Ukraine
Дата публікації: 2002
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 49 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены концептуальные подходы к развитию стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу" на ближайшую перспективу. Предложено ряд конкретных направлений по завоеванию рынка легковых автомобилей в СНГ, улучшению качества автомобилей и развитию сервисной системы в Украине.
Опис: There are considered the conceptual approaches to developing a business strategy at JV "AvtoZAZ-Daewoo" in the near future. There are offered some particular tenors to conquer the NIS automobile market, to improve the vehicles quality and to develop the maintenance system in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22396
Розташовується у зібраннях:Випуск 49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119-125.pdf5,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 119-125.pdf30,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.