Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Назва: Обоснование необходимости использования математических методов при оценке экономической эффективности рекламной деятельности
Автори: Боталова, Н.П.
Клочко, А.А.
Ключові слова: экономическая эффективность
economic efficiency
рекламная деятельность
advertising activity
оценка эффективности
assessment of efficiency
эффективность рекламы
advertising effectiveness
Дата публікації: 2007
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 268 - 272
Серія/номер: Економічна;51
Короткий огляд (реферат): В статье исследуются институциональные аспекты функционирования предприятия в современной экономике. Проблема рассматривается во взаимосвязи технико-технологической и социальной обусловленности.
Опис: The paper explores the institutional aspects of the functioning of the enterprise in the modern economy. The problem is discussed in conjunction technical-technological and social aspects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/223
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.