Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21990
Назва: ВИСТАВКА ЯК КОМПЛЕКСНИЙ РЕКЛАМНИЙ ЗАХІД
Автори: АБРАМОВА, С.Г.
Ключові слова: Виставка
Підприємство
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные принципы и методы проведения выставок. Отмечено, что выставки необходимо планировать и проводить только в комплексе с основными элементами комплекса маркетинговых коммуникаций, и с учетом основных факторов влияющих на их эффективность
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21990
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Abramova.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.