Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21981
Назва: СОЦИАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ МЕНЕДЖМЕНТА И БИЗНЕСА
Автори: Халеева К.
Ключові слова: социально-этические аспекты менеджмента
social and ethical aspects of management
Деловая этика
business ethics
корпоративная культура
company culture
социально-этических аспектов бизнеса
social and ethical aspects of business
морально-этические дилеммы
moral and ethical dilemmas
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21981
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
haleeva.pdf306,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.