Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/21799
Title: MARKETING CAMPAIGNS OF THE LOW-COST AIRLINES IN UKRAINE OR AROUND THE WORLD FOR $1867
Authors: ШТЕНГЕ, А.А.
Keywords: MARKETING
AIRLINES
CAMPAIGNS
Issue Date: Apr-2010
Citation: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.
Abstract: Проанализированы причины низких издержек low-cost авиалиний, маркетинговые приемы борьбы за пассажиров, проблемы прихода новых авиакомпаний на украинский рынок авиа перевозок.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21799
Appears in Collections:IV конференция 2010 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shtenge.pdf345,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.