Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21794
Назва: НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ МОТИВАЦИИ В ВОПРОСАХ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ
Автори: ФЕДОРОВА, Н.В.
Ключові слова: ПРЕДПРИЯТИЕ
ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА
СТРАТЕГИЯ
Дата публікації: кві-2010
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.
Короткий огляд (реферат): В статье изучено взаимодействие отдела цен с другими отделами и службами, а также проанализированы основные мотивообразующие факторы, оказывающие влияние на выбор покупателя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21794
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorova.pdf593,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.