Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21746
Назва: УЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ
Автори: Левченко, Г.Г.
Ключові слова: ОБРАЗОВАНИЕ
ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ
СИСТЕМА УКАЗАНИЙ
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 року
Короткий огляд (реферат): В статті розглядуються зміст і значення поняття «педагогічні технології» у освітній системі. До недавнього часу технології навчання як процесуальна складова парадигми навчання в науці педагогіка глибоко не роздивлялась. Розвиток і збагачення змісту «технологія навчання» здійснювався на рівні модернізації освітньої системи з метою оптимізації за допомогою зовнішніх організаційно-предметних факторів. Автор статті порушує методологічні питання до визначення технології в якості засоба удосконалення руху і динаміки живого процесу набуття знань, умінь та навичок того, хто навчається.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21746
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ.pdf275,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.