Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21613
Назва: CREATION OF THE MAJORITY OF FIGURATIVE METHODS OF ENCOURAGEMENT OF THE GOODS TO RAISE SALES DURING THE PERIOD OF TRANSIT ECONOMY
Автори: SERVULYA F.S.
Ключові слова: transitive economy
most effective methods
Дата публікації: кві-2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: сб. науч. студ. работ, подготовленных на V Всеукр. научн. конф. студ., 21 апреля 2011 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: ДонНТУ, 2011. —243с.»
Короткий огляд (реферат): In article the most effective methods of advancement of the goods in transitive economy, modern stylistics of the advertising, new approaches and problems which Ukraine faces in the conditions of an establishment of new market relations are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21613
Розташовується у зібраннях:V конференция 2011 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46. Servulya.pdf226,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.