Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21317
Назва: ЦЕЛИ И ФУНКЦИИ МАРКЕТИНГА
Автори: КУЖЛЕВА, А.С.
Ровт, Э.П.
Ключові слова: ФУНКЦИИ МАРКЕТИНГА
рыночная экономика
потребительская удовлетворенность
Дата публікації: кві-2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены главные функции маркетинга: достижение максимально возможного высокого потребления, достижение максимальной потребительской удовлетворенности, представление максимально широкого выбора, максимальное повышение качества жизни; а также его основные функции.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21317
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KUJLEVA A.S..pdf312,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.