Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21283
Назва: УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ
Автори: Шарко, А.Р.
Чопко, Н.С.
Ключові слова: Актив
Банкінг
Кон’юнктура
Маркетинг
Дата публікації: 16-січ-2011
Видавництво: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21283
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шарко А.Р., Чопко Н.С..pdf416,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.