Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21234
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
Автори: Сенишин, О. С.
Дзюбенко, Н. О.
Ключові слова: Маркетинговий менеджмент
Планування
Прибутковість
Рентабельність
Дата публікації: 16-гру-2011
Видавництво: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21234
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сенишин О.С., Дзюбенко Н.О..pdf282,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.