Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21190
Назва: МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ ТУРИСТИЧЕСКОГО БИЗНЕСА
Автори: Паламарчук, А.А.
Ключові слова: Модель
Система
Дата публікації: 22-кві-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.
Короткий огляд (реферат): Проанализированы современные маркетинговые подходы к организации деятельности предприятий, предложена модель маркетинговой стратегии, максимально
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21190
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palamarchyk.pdf114,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.