Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21185
Назва: Інституціональне середовище інтелектуального капіталу: вплив сучасних маркетингових тенденцій
Інші назви: Институциональная среда интеллектуального капитала: влияние современных маркетинговых тенденций
Автори: Кендюхов, О.В.
Кендюхов, А.В.
Ключові слова: інтелектуальний капітал
intellectual capital
маркетингові тенденції
marketing trends
інституціональне середовище
institutional environment
інтелектуальні ресурси
intellectual resources
Дата публікації: 2004
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 69. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив сучасних маркетингових тенденцій на інституціональне середовище інтелектуального капіталу, показано їх діалектичний взаємозв'язок. Виділено основні напрями розвитку інституціонального середовища інтелектуального капіталу.
Опис: The influence of modern marketing trends on the institutional environment of intellectual capital, shown their dialectical relationship. Main directions of development of the institutional environment of intellectual capital.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21185
Розташовується у зібраннях:Випуск 69

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-77.pdf4,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 72-77.pdf42,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.