Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21100
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ
Автори: Меркушева, Д.В.
Ключові слова: маркетинг
учреждение
Система
Дата публікації: 22-кві-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.
Короткий огляд (реферат): Изучены современные подходы к трактовке понятия «маркетинговые коммуникации». Определены основные проблемы на пути внедрения маркетинговых коммуникаций и проанализированы возможные пути их совершенствования в системе управления банковским учреждением.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21100
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Merkysheva.pdf103,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.