Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2109
Название: NEW APPROACH FOR MAKING MORE ACTIVE THE STUDENTS' THINKING WHEN LECTURING ON SPECIAL ENGINEERING COURSES
Авторы: Рогозин, Г.Г.
Rogozin, G.G.
Ключевые слова: activating the brainwork
Mythological and biblical subjects
destruction of a barrier between a lecturer and audience
a keen interest in spiritual values
Дата публикации: 2000
Библиографическое описание: Первый глобальный конгресс по инженерному образованию
Краткий осмотр (реферат): The text presents the main concepts of the method destined for activating the technical university students' brainwork. It is dealt with the objective reason and need to improve the results of the lecturing on special engineering courses. The paper also touches upon the physiological and psychological aspects of the problem posed. Recommendations are given for introduction of proposed method by reflecting the humanities and arts at lecturing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2109
Располагается в коллекциях:Статті та матеріали міжнародних конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
001_New_approach.pdf85,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.