Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/20614
Название: Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного
Другие названия: Segmentation of the market of educational services: interaction general and specific
Сегментация рынка образовательных услуг: взаимодействие всеобщего и специфичного
Авторы: Слоква, М.Г.
Slokva, M.G.
Слоква, М.Г.
Ключевые слова: сегментація ринку
market segmentation
ринок освітніх послуг
market of educational services
оференти
offerers
локальний ринок
local market
Дата публикации: 2002
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 47 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
Краткий осмотр (реферат): Використання сегментації дозволяє задовольнити потреби суб'єктів ринку послуг вищої освіти в інформації, яка необхідна для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. В основу методики сегментації покладено принцип співвідношення загального та специфічного, що надає можливість виявити тенденції у поведінці оферентів та споживачів локальних ринків.
Описание: Usage of segmentation allows to satisfy with needs of the subjects of the market of services of higher education for the information necessary for acceptance of the reasonable administrative decisions. In a basis of a technique of segmentation the principle of a ratio general and specific is fixed, that gives an opportunity to reveal the tendencies in behaviour offerers and consumers of the local markets.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20614
Располагается в коллекциях:Випуск 47

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
168-176.pdf6,87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
sp_lit 168-176.pdf31,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.