Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20614
Назва: Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного
Інші назви: Segmentation of the market of educational services: interaction general and specific
Сегментация рынка образовательных услуг: взаимодействие всеобщего и специфичного
Автори: Слоква, М.Г.
Slokva, M.G.
Слоква, М.Г.
Ключові слова: сегментація ринку
market segmentation
ринок освітніх послуг
market of educational services
оференти
offerers
локальний ринок
local market
Дата публікації: 2002
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 47 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
Короткий огляд (реферат): Використання сегментації дозволяє задовольнити потреби суб'єктів ринку послуг вищої освіти в інформації, яка необхідна для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. В основу методики сегментації покладено принцип співвідношення загального та специфічного, що надає можливість виявити тенденції у поведінці оферентів та споживачів локальних ринків.
Опис: Usage of segmentation allows to satisfy with needs of the subjects of the market of services of higher education for the information necessary for acceptance of the reasonable administrative decisions. In a basis of a technique of segmentation the principle of a ratio general and specific is fixed, that gives an opportunity to reveal the tendencies in behaviour offerers and consumers of the local markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20614
Розташовується у зібраннях:Випуск 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168-176.pdf6,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 168-176.pdf31,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.