Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20362
Назва: ЗМІСТ І ПРИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Прокопенко О.Ю.
Ключові слова: Аналіз макрооточення
Місія підприємства
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228с
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено современное определение сущности стратегии с точки зрения известных специалистов в области стратегического управления, проанализирована окружающая среда – для определения миссии и стратегических целей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20362
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prokopenko.docx25,09 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.