Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20338
Назва: ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: КРАВЦОВА К.М.
Ключові слова: ВВП
Систематичні дослідження
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228с
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена сущность маркетинговой деятельности банков, определены стратеги маркетинговой деятельности банков, изучены коммуникации банковских продуктов с их сбытом, исследованы аналитические подходы к оценке маркетинговой деятельности банка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20338
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kravcova1.docx22,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.