Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTodorova, Nataliya-
dc.date.accessioned2011-11-12T15:57:12Z-
dc.date.available2011-11-12T15:57:12Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2030-
dc.descriptionСтатья поднимает вопрос о необходимости развития межкультурной восприимчивости у студентов вузов специальностей «международный бизнес» и «международные отношения». Определены особенности, задачи и структура курса «межкультурный менеджмент» с интенсивным использованием сети Интернет ин и веб-технологий для моделирования аутентичного контекста обучения с целью формирования национального культурного самосознания в условиях глобализации и информационного общества.en_US
dc.description.abstractСтаття піднімає питання про необхідність розвитку міжкультурної сприйнятливості студентів вузів, що навчаються за фахом «міжнародний бізнес» й «міжнародні відносини». Визначені особливості, завдання й структура курсу «міжкультурний менеджмент» з інтенсивним використанням мережі Інтернет і веб-технологій для моделювання автентичного контексту навчання з метою формування національної культурної самосвідомості в умовах глобалізації й інформаційного суспільства.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherDonNU, Donetsk, Ukraineen_US
dc.relation.ispartofseriesВступ до міжнародних відносин (серія “Міжнародні відносини»).;-
dc.subjectCross-cultural training, national identity, globalization, higher educationen_US
dc.subjectмежкультурная восприимчивость, высшее образование, международный бизнес, международные отношенияen_US
dc.titleDeveloping Intercultural Sensitivity for Successful International Careersen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
career.pdf188,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.