Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20225
Назва: ПРО СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
Інші назви: О современных тенденциях в исследованиях при определении качества средств учебного назначения на электронных носителях для общеобразовательной среды в Украине
About Modern Lines in Researches at Definition Qualities of Means of Educational Appointment to the Electronic Learning Tools for the General Educational Environment in Ukraine
Автори: Стефаненко, П. В.
Пірко, М. В.
Стефаненко, П. В.
Пирко, М. В.
Stefanenko, P.
Pirko, M.
Ключові слова: глобальне міжнародне освітнє середовище (ГМОС),
Державний Освітній Стандарт (ДОС)
єдиний інформаційний простір системи освіти (ЄІПСО),
інформаційне суспільство
інформаційні продукти (ІП)
інформаційні системи (ІС)
інформаційні технології (ІТ)
комунікаційні технології (КТ)
електронні засоби навчального призначення (ЕЗНП)
технічний прогрес (ТП)
оцінка якості, якість освіти
глобальная международная образовательная середа (ГМОС)
Государственный Образовательный Стандарт (ГОС)
диное информационное пространство системи образования
информационное общество
информационные продукты
коммуникационные технологии
технический прогресс
оценка качества
качество образования
the global international educational environment
the State Educational Standard
global information field formation’s system
global information field formation’s system
information products
information systems
information technologists
communication technologists
telecommunication technologists
technical progress
a quality estimation
quality of formation
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): Розглянуто і описано сукупності різнорідних аспектів в дослідженнях проблем досягнення високого рівня якості освіти і освітніх послуг. Звернуто увагу на зв’язок питань якості освіти і якості освітніх послуг з якістю ЕЗНП, на тимчасові педагогічні вимоги, які є нормативним обґрунтуванням в орієнтаціях для визначення якості програмних засобів навчального призначення загальноосвітнього середовища в Україні. Зважаючи на основні принципи щодо організації педагогічних електронних засобів навчання, описано спрямування досліджень в умовах формування глобального міжнародного освітнього середовища і єдиного інформаційного простору системи освіти.
Опис: In the article important aspects in researches of problems of achievement of a high degree of quality of formation and educational services are considered and described, and as problems in researches at definition of quality of tutorials on electronic carriers for the general educational environment in Ukraine for today in the conditions of formation of the global international educational environment and uniform information field of an education system. The attention to sources which are a standard substantiation in orientations at creation of means of educational appointment on electronic carriers and quality definition program means of educational appointment of the general educational environment in Ukraine. Directions in the organization of researches under conditions of formation of the global international educational environment and uniform information field of an education system in a channel to rise to a great height availability of educational services are mentioned.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20225
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf226,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.