Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20218
Назва: | КРИТЕРИИ КАЧЕСТВА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ ВИДА ДИДАКТИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ И ИХ ИНФОРМАЦИОНО-КОММУНИКАЦИОННАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ |
Інші назви: | Критерії якості дистанційного навчання в залежності від виду дидактичної системи та їх інформаційно-комунікаційна складова Criteria of quality of Remote Training Depending on the Type of Didactic System and Their Information-Communication Component |
Автори: | Стефаненко, П. В. Стефаненко, П. В. Stefanenko, P. |
Ключові слова: | дидактическая система дистанционное обучение информационные технологии критерии качества оценка качества качество обучения дидактична система дистанційне навчання інформаційні технології критерії якості оцінка якості якість навчання didactic system distance learning information technology criteria of quality quality estimation quality estimation |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | В статье обоснованы положения о целесообразности установления соответствия критериев качества дистанционного обучения текущему виду дидактической системы. Определены весовые коэффициенты составляющих показателя качества системы обучения в зависимости от ее вида. Доказано, что в системе догматического обучения наибольшее значение имеет составляющая «качество информации», к которой предъявляются повышенные требования. Обосновано положение о целесообразности формирования единого банка знаний как основы становления дистанционной догматической дидактической системы. |
Опис: | In article positions about expediency of an establishment of conformity of quality criteria of distance learning to current type of didactic system are proved. The weight factors of learning system quality indicator’s components depending on the system’s kind are defined. It is proved that in dogmatic learning system the greatest value has the component «quality of the information» to which increased requirements are presented. Position about expediency of formation of uniform knowledge bank as bases of distance dogmatic didactic system is proved. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20218 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stefanenko.pdf | 398,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.