Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20170
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Інші назви: Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком
Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition
Автори: Вовк, О. І.
Вовк, Е. И.
Vovk, О.
Ключові слова: знаниевое пространство
концепт, концептуализация
категоризация
познание
предзнание
когнитивная база
индивидуальное когнитивное пространство
ментальные конструкты
knowledge space
concept
conceptualization
categorization
cognition
basic knowledge
cognitive base
individual cognitive space,
mental constructs
знаннєвий простір
концепт
концептуалізація
категоризація
пізнання
передзнання
когнітивна база
індивідуальний когнітивний простір
розумові конструкти.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної діяльності людини.
Опис: The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of cognitive activity of a personality
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovk.pdf298,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.