Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20170
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ |
Інші назви: | Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition |
Автори: | Вовк, О. І. Вовк, Е. И. Vovk, О. |
Ключові слова: | знаниевое пространство концепт, концептуализация категоризация познание предзнание когнитивная база индивидуальное когнитивное пространство ментальные конструкты knowledge space concept conceptualization categorization cognition basic knowledge cognitive base individual cognitive space, mental constructs знаннєвий простір концепт концептуалізація категоризація пізнання передзнання когнітивна база індивідуальний когнітивний простір розумові конструкти. |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної діяльності людини. |
Опис: | The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of cognitive activity of a personality |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vovk.pdf | 298,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.