Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20120
Назва: PERSON-ORIENTED TECHNOLOGIES IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES
Інші назви: Застосування особистісно-орієнтованих технологій в викладанні іноземної мови.
Применение личностно-ориентированных технологий в обучении иностранному языку
Автори: Karpova, N.
Карпова, Н. О.
Карпова, Н. А.
Ключові слова: person-oriented approach
особистісно-орієнтоване навчання
личностно-ориентированное обучение
cognitive activity
psychological characteristics
когнітивна діяльність
психологічні процеси
когнитивная деятельность
психологические процессы
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): The article tackles upon the problem of person-oriented approach to education and training. The authors base their vision for the problem upon some theoretical theses of Psychology and Pedagogy, lay out some conceptual statements and make an attempt to develop some methods of teaching foreign languages within the framework of person-oriented education and training
Опис: Статья посвящена проблеме личностно-ориентированного обучения. Основываясь на некоторых теоретических положениях психологии и педагогики, автор статьи излагает свое видение проблемы и пытается разрабатывать конкретные методы преподавания иностранных языков в вузе в рамках личностно-ориентированного обучения
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20120
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KARPOVA.pdf233,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.