Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19737
Назва: Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю
Автори: Харитонова, Виктория Владимировна
Бабакина, Анастасия Александровна
Ключові слова: image, reputation, brandname, web-site, design, brandbook
Дата публікації: 2012
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Серія/номер: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКАХ ПРО ПРИРОДУ ТА СУСПІЛЬСТВО;№1(2)-2(3)'2012
Короткий огляд (реферат): In the article a ground is presented forming of image of enterprise on the basis of visual methods of description of brandname style. The constituents of brandname style, his constants, are described. In examples accordance or disparity of brandname style of organization is shown official to web-site organization. Drawn conclusion about the necessity of accordance of brandname style to organization of web-site organization for producing an authoritative image of organization and raising of interest in commodities and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19737
Розташовується у зібраннях:статті кафедри комп'ютерних систем моніторингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
C3_07_Kharitonova.pdf7,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.