Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19648
Назва: SPECIFIC PRESSURE LOSSES DESIGN WHILE PNEUMATIC CONVEYING OF FINE DISPERSE MATERIALS
Інші назви: РАСЧЕТ УДЕЛЬНЫХ ПОТЕРЬ ДАВЛЕНИЯ ПРИ ПНЕВМАТИЧЕСКОМ ТРАНСПОРТИРОВАНИИ МЕЛКОДИСПЕРСНЫХ МАТЕРИАЛОВ
РОЗРАХУНОК ПИТОМИХ ВТРАТ ТИСКУ ПРИ ПНЕВМОТРАНСПОРТУВАННІ ДРІБНОДИСПЕРСНИХ МАТЕРІАЛІВ
Автори: Chaltsev, Mikhail Nikolayevich
Чальцев, Михаил Николаевич
Чальцев, Михайло Миколайович
Voytsehovskiy, Sergey Valeryevich
Войцеховский, Сергей Валерьевич
Войцеховський, Сергій Валерійович
Ключові слова: PRESSURE LOSSES
PNEUMATIC CONVEYING
FINE DISPERSE MATERIAL
ПОТЕРИ ДАВЛЕНИЯ
ПНЕВМАТИЧЕСКИЙ ТРАНСПОРТ
МЕЛКОДИСПЕРСНЫЙ МАТЕРИАЛ
ВТРАТИ ТИСКУ
ПНЕВМАТИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
ДРІБНОДИСПЕРСНИЙ МАТЕРІАЛ
Дата публікації: 2006
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.м
Бібліографічний опис: Чальцев М. Н. Расчет удельных потерь давления при пневматическом транспортировании мелкодисперсных материалов / М. Н. Чальцев // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. – Горлівка, 2006. – №1(2).–С. 54–58.
Короткий огляд (реферат): Разработана методика расчета удельных потерь давления при пневматическом транспортировании мелкодисперсных материалов в широком диапазоне изменения видов материалов и типоразмеров транспортного трубопровода, заключающаяся в определении коэффициента потерь на трение твердой фазы. Максимальная погрешность расчета при движении транспортного потока без фазы дюнообразования не превышает 20 %, что может считаться приемлемым для решения инженерных задач.
Опис: The design method of pressure losses while fine dispersed materials pneumatic conveying within the wide range of changes of conveying pipeline material types and standard sizes for determination of solid phase friction losses coefficient is developed. The maximum design error while the conveying flow motion without the superposition phase is no more than 20% that can be considered acceptable for solving engineering problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19648
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья № 36 англ.pdf305,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
статья № 36 рус.pdf203,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.