Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевченко, Г.Г.-
dc.date.accessioned2011-11-09T13:17:03Z-
dc.date.available2011-11-09T13:17:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other796.01(012)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1955-
dc.description.abstract"Болонський процес", що охопив освітню систему у всіх її ланцюгах, вносить в неї багато концептів і понять, які не мали до недавнього часу місця ні в практиці, ні в теорії педагогічної науки. До них можна віднести: кредит, модуль, рейтинг, модулевий контроль, автономізацію, тестування, ступеневість т.і. В статті досліджується феномен(модуль) як абстрактне поняття, та його втілення у парадигму педагогікиen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.titleФеномен модуля в педагогикеen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Феномен модуля в педагогике.pdf303,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.