Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19169
Title: | ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СИСТЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ |
Other Titles: | Сравнительно-педагогический анализ систем профессионального туристского образования: проблемы методологии Comparative Analysis of Educational Systems of Tourist Education: Problems of Methodology |
Authors: | ЩУКА, Г. П. Щука, Г. П. Shchuka, G. |
Keywords: | comparative pedagogics pedagogical comparativistics system of professional tourist education сравнительная педагогика педагогическая компаративистика система профессионального туристского образования порівняльна педагогіка педагогічна компаративістика система професійної туристської освіти |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Abstract: | В статті аналізуються методологічні проблеми, які характерні для більшості порівняльно-педагогічних досліджень вітчизняних туризмологів, присвячених питанням функціонування зарубіжних систем професійної туристської освіти. Автор аналізує основні причини виникнення цих проблем та розглядає шляхи їх вирішення, використовуючи ідеї педагогів-компаративістів та методологічні аспекти наявних компаративістських досліджень |
Description: | The national system of education in tourism is experiencing a difficult phase of its development, specialists with higher tourist education lack practical experience in the field of tourism. So the experience of organizing tourist training abroad is of great importance. However, most of the results of comparative educational research are far from practical implementation |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19169 |
Appears in Collections: | Випуск 2(12) 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
shchuka.pdf | 249,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.