Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
Назва: ФОРМИ ТА МЕТОДИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА СІМ’Ї ТА ШКОЛИ З ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Вертыло, С.В.
Ключові слова: колективні творчі справи, виховне середовище сім'ї та школи, соціокультурний досвід, молодший школяр
collective creative businesses, educative environment of family and school, socioculture experience, junior schoolboy
Дата публікації: 8-лис-2011
Серія/номер: УДК 373.1.013;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются особенности форми коллективного творческого дела в контексте воспитывающей среды семьи и школы как условие формирования социокультурного опыта младшего школьника
Опис: Перетворення, здійснювані в процесі актуалізації соціокультурного досвіду, можуть торкатися будь-яких сторін (і проблем) громадського життя: стосунків між соціальними групами і стратами, цивільній самоорганізації, громадській піддержки представників соціально незахищених шарів населення, захисту і розвитку культурного і природничого середовища існування суспільства та ін. Досягнення в соціокультурній перетворюючій діяльності (придбання школярами соціальних знань, поняття соціальної реальності і повсякденного життя) забезпечуються формою соціальної проби
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1909
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Вертыло сб 9.doc116 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.