Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18932
Назва: Математичні моделі в менеджменті та маркетингу: методичні вказівки і завдання до виконання лабораторних робіт
Автори: Гізатулін, А. М.
Дата публікації: 20-кві-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18932
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metoda_MMMM.pdf643,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.