Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18855
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ |
Інші назви: | Теоретические основы социально-педагогических технологий в работе с одаренными детьми Theoretical principles of social pedagogical technologies in the process with gifted children |
Автори: | О. Д. ВЄТРОВА Ветрова О. Д. Vetrova O. D. |
Ключові слова: | обдарована дитина одаренный ребенок gifted child діяльність технології соціально-педагогічна технологія деятельность технологии социальнопедагогическая технология activity technologies social pedagogical technology |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. |
Серія/номер: | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема теоретичних засад соціально-педагогічних технологій у роботі з обдарованими дітьми, а саме: різні підходи до розуміння їх сутності та напрямки. |
Опис: | In the article the problem of theoretical principles of social lpedagogical technologies is examined in the process of work with gifted children, namely, different approaches to understanding of their essence and directions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18855 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vetrova.pdf | 254,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.