Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18852
Назва: КОНСТРУКТИВІЗМ ТА ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Інші назви: Конструктивизм и личностно – ориентированный подход в процессе подготовки будущих специалистов
Сonstructivism and personally - oriented approach in preparation future specialists
Автори: Т. В. ТОРБІНА
Торбина Т. В.
Torbina Т. V.
К. Р. ЦИГАНКОВА
Цыганкова Е. Р.
Tsygankova K. R.
Ключові слова: освіта
образование
education
особистісно - орієнтовний підхід
конструктивізм
педагогіка конструктивізму
личностно - ориентированный подход
конструктивизм
педагогика конструктивизма
personality - driven approach
constructivism
pedagogy of constructivism
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається відповідність сутності педагогіки конструктивізму основним положенням особистісно - орієнтовного підходу. Розглянуто функціональну наповненість концепцій особистісно - орієнтовного підходу і педагогіки конструктивізму. Відзначається гуманістичний характер навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів у процесі професійної підготовки.
Опис: The article deals with the essence and principles of constructivism pedagogy main provisions of personality - oriented approach. We consider the functional content of concepts of personality - oriented approach and pedagogy of constructivism. There is a humanistic nature of education to suit the individual characteristics of students in the process of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18852
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
torbina.pdf268,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.