Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Назва: | Реформа менеджменту вищої школи: передумови, специфіка, парадигми |
Інші назви: | The Reform of the Higher Education Management: Background, Specificity, Paradigms Реформа менеджмента высшей школы: предпосылки, специфика, парадигмы |
Автори: | Кратт, О.А. Kratt, O.A. Кратт, О.А. |
Ключові слова: | освіта вища школа менеджмент парадигма розвитку education higher school management development paradigm образование высшая школа менеджмент парадигма развития |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. |
Короткий огляд (реферат): | Представлено докази на користь необхідності реформування менеджменту вітчизняної вищої школи в контексті її унікальності і сучасних управлінських парадигм розвитку. Унікальність виявляється у діалектиці педагогічної, наукової і культурної діяльності, складній ієрархічній системі функціонування, а також у високому суспільному призначенні. Сучасна парадигма управління вищою школою, будучи частиною національної моделі соціально-економічного розвитку, відображає сучасні тенденції її еволюції. Виходячи з рівня автономізації ВНЗ, для української вищої школи прийнятна центристська модель управління, в якій органічно поєднуються корпоративний і підприємницький початки. |
Опис: | The paper presents evidence in favor of the necessity to reform the management of the national higher school in the context of its unique character and modern management development paradigms. The uniqueness is manifested in: the dialectic of pedagogical, academic and cultural activities, a complex hierarchical system of functioning, as well as high social mission. The modern paradigm of the higher education management as a part of the national model of social and economic development reflects the current trends of its evolution. Based on the level of the higher educational institutions’ autonomy, the Ukrainian higher school can accommodate a centrist governance model, which organically combines corporate and entrepreneurial seed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18701 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 39-1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
200.pdf | 368,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.