Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Назва: Товарна політика: аксіоматика поняття
Автори: Кратт, О.А.
Нодзельський, М.Г.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Інститут економіки промисловості НАН України
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Товарна політика: аксіоматика поняття / О.А. Кратт, М.Г. Нодзельський // Экономика промышленности. Экономика Украины в трансформационный период: Сб. науч. тр. / НАН Украины. Ин-т экономики пром-ти; Редкол.: Амоша А.И. (отв. ред.) и др.-Донецк, 2001.-416с.
Короткий огляд (реферат): Товарна політика представлена як складова частина маркетингу. В основу розкриття товарної політики покладено категорію "товар". Товарна політика визначена як багатовимірний вид діяльності суб'єкта господарювання, спрямований на задоволення споживача, шляхом керування властивостями товару. Розглянуто елементи товарної політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18623
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.