Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18609
Назва: ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Інші назви: Психолого-лингвистические особенности обучения будущих инженеров английской речи в высших технических учебных заведениях
Psychological and Linguistic Peculiarities of Teaching English Speech to Future Engineers in Universities
Автори: МАЛОВИЧКО, К. А.
Malovichko, K.
Маловичко, К. А.
Ключові слова: мотивація учіння
навчально-пізнавальна діяльність
мотив
пізнавальна активність
мотивация обучения
учебно-познавательная деятельность
мотив
познавательная активность
teaching motivation
educational and cognitive activity
motive
cognitive activity
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про мотивацію учіння як про важливий фактор пізнавальної активності майбутніх інженерів
Опис: The article deals with teaching motivation as an important factor of future engineers cognitive activity. The aim of the given article is to define the concept of ‘motivation’ in teaching English speech to future engineers taking into consideration their psychological and linguistic peculiarities. The definitions of ‘cognitive activity’ and ‘educational activity’, ‘motivation’ and “teaching motivation’ are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18609
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
malovich.pdf240,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.