Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18606
Назва: | АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ |
Інші назви: | Андрагогический подход в последипломном образовании учителей математики Andragogical Approach in Post-Graduate Education of Mathematics Teachers |
Автори: | ЛЕБЕДЄВА, І. А. Лебедева, И. А. Lebedeva, I. |
Ключові слова: | andragogics post-graduate pedagogical education андрагогика последипломное педагогическое образование андрагогіка післядипломна педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання щодо організації післядипломної освіти вчителів математики згідно положень андрагогіки |
Опис: | The paper considers some aspects of the problem of post-graduate pedagogical education. Much attention is paid to the unity and consistency of all the elements of mathematics teachers’ post-graduate education. The author proves the necessity of using general ideas of andragogics (the theory of adult learning) in mathematics teachers’ post-graduate education and analyzes the essence of the аndragogical model of learning. Besides, the author provides the ways of implementing the andragogical approach in post-graduate education |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18606 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
lebedeva.pdf | 269,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.