Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18606
Назва: АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Інші назви: Андрагогический подход в последипломном образовании учителей математики
Andragogical Approach in Post-Graduate Education of Mathematics Teachers
Автори: ЛЕБЕДЄВА, І. А.
Лебедева, И. А.
Lebedeva, I.
Ключові слова: andragogics
post-graduate pedagogical education
андрагогика
последипломное педагогическое образование
андрагогіка
післядипломна педагогічна освіта
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання щодо організації післядипломної освіти вчителів математики згідно положень андрагогіки
Опис: The paper considers some aspects of the problem of post-graduate pedagogical education. Much attention is paid to the unity and consistency of all the elements of mathematics teachers’ post-graduate education. The author proves the necessity of using general ideas of andragogics (the theory of adult learning) in mathematics teachers’ post-graduate education and analyzes the essence of the аndragogical model of learning. Besides, the author provides the ways of implementing the andragogical approach in post-graduate education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18606
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lebedeva.pdf269,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.