Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18601
Назва: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Інші назви: | Компетентностный подход как педагогическая основа формирования готовности будущих учителей иностранного языка к применению мультимедийных технологий Competence Approach as a Pedagogical Foundation of Forming Foreign Language teachers’ Readiness to use Multimedia Technologies in the Educational Process |
Автори: | КОСТЕНКО, А. А. Костенко, А. А. Kostenko, A. |
Ключові слова: | competence approach competence multimedia competence readiness ability компетентностный подход компетенция мультимедийная компетентность готовность способность компетентнісний підхід компетенція мультимедійна компетентність готовність здатність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто різні аспекти компетентнісного підходу як педагогічної основи формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до застосування мультимедійних технологій в освітньому процесі. Зокрема, висвітлено такі поняття, як компетенція та мультимедійна компетентність |
Опис: | The article describes various aspects of the competence approach to forming foreign language teachers’ readiness to use multimedia technologies in the educational process. Particularly, such notions as competence and multimedia competence are studied. Ukrainian legislation adopted the program for implementation of the Bologna Declaration in the Ukrainian system of higher education. According to this document Ukrainian higher educational establishments should develop a system of defining the level of graduates’ competence and work out the methods for objective evaluation of competences of certain educational levels. To achieve this goal Ukrainian education should accept the competence approach as fundamental. Its main target is to form in younger generation the capacity to act in a certain situational set. Thus, the competence approach presupposes not just learning the material under study, but developing in young learners relevant practical habits and skills, which can be applied in everyday life |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18601 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kostenko.pdf | 265,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.