Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18587
Назва: | АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ, ЗДАТНОЇ ДО ПРОЯВУ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ |
Інші назви: | Анализ результатов опытно-экспериментальной работы развития личности, способной к проявлению художественно-конструкторских способностей Analysis of the Results of Experimental Work in Developing a Person Having Art-Design Abilities |
Автори: | ПРИХОДЧЕНКО, К. І. ГОРПИНЧЕНКО, Г. В. Приходченко, Е. И. Горпинченко, А. В. Prikhodchenkо, K. Gorpinchenko, A. |
Ключові слова: | формування творчих здібностей технічна творчість творча активність мотивація творчий інтерес формирование творческих способностей техническое творчество творческая активность мотивация творческий интерес formation of creative abilities technical creativity creative activity motivation creative interest |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються шляхи підвищення ефективності формування дизайнерських здібностей. Оцінка якості кінцевого результату навчання і виховання здійснена на основі суб’єктивних та об’єктивних критеріїв компетентності учнів |
Опис: | The article discusses the ways of increasing the efficiency of forming design abilities. We used subjective and objective criteria of students’ competence to estimate the final result of training |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18587 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gorpin.pdf | 306,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.