Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18533
Назва: Інформаційні системи холдингових організацій та система управління взаємовідносинами з клієнтами
Інші назви: Information systems of holding organizations and customer relationship management system
Информационные системы холдинговых организаций и система управления взаимоотношениями с клиентами
Автори: Поперешняк, C.В.
Popereshnyak, S.V.
Ключові слова: холдинговая организация
CRM-система
исследование
разработка
внедрение
программное обеспечение управления взаимоотношениями с клиентами
холдингова організація
програмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами
CRM-система
дослідження
розробка
впровадження
holding organization
CRM software
CRM-system research
development
implementation
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
Короткий огляд (реферат): Досліджуються системи управління взаємовідно-синами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку
Опис: The customer relationship management systems in holding organizations is studied. The CRM-system is classified and its main functions are defined. The project of CRM-system to meet modern trends of development is worked out
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18533
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115.pdf563,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.