Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18485
Назва: | ПРОБЛЕМЫ ВОСПРИЯТИЯ ЛЕКЦИОННОГО МАТЕРИАЛА СТУДЕНТАМИ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ |
Автори: | Волкова, Елена Ивановна |
Ключові слова: | Болонский процесс лекция |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Донецк, Донецкий Национальный Университет экономики и торговли им. Туган-Барановского |
Серія/номер: | 3-ий Всеукраинский научно-методический семинар "Проблеми викладання хімічних дисциплін щодо реалізації принципів Болонського процесу";Тези доповіді, 2007. - С.31-32 |
Короткий огляд (реферат): | В свете Болонского процесса национальная программа развития образования призвана создать такие условия, чтобы перейти от ориентации на усвоение студентами определенной суммы знаний традиционными способами к созданию механизмов для развития природных способностей молодежи, выработке умения самостоятельно принимать оптимальные решения. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18485 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри загальної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Torg_2007.pdf | 114,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.