Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18485
Назва: ПРОБЛЕМЫ ВОСПРИЯТИЯ ЛЕКЦИОННОГО МАТЕРИАЛА СТУДЕНТАМИ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Автори: Волкова, Елена Ивановна
Ключові слова: Болонский процесс
лекция
Дата публікації: 2007
Видавництво: Донецк, Донецкий Национальный Университет экономики и торговли им. Туган-Барановского
Серія/номер: 3-ий Всеукраинский научно-методический семинар "Проблеми викладання хімічних дисциплін щодо реалізації принципів Болонського процесу";Тези доповіді, 2007. - С.31-32
Короткий огляд (реферат): В свете Болонского процесса национальная программа развития образования призвана создать такие условия, чтобы перейти от ориентации на усвоение студентами определенной суммы знаний традиционными способами к созданию механизмов для развития природных способностей молодежи, выработке умения самостоятельно принимать оптимальные решения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18485
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Torg_2007.pdf114,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.