Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18340
Title: Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу
Authors: Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорьевна
Keywords: Сегментація, ринок послуг вищої освіти, системний підхід
Issue Date: 2005
Publisher: Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”
Citation: Кратт О.А. Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Монографія. – Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2005. – 292 с.
Abstract: У монографії досліджуються теоретичні та прикладні аспекти використання сегментації при вивченні формування ринку послуг вищої освіти. Застосовано автентичний підхід до сегментації ринку, що базується на використанні системного підходу. Це дозволило забезпечити взаємообумовленість та послідовність сегментації основних компонентів ринку: вищих навчальних закладів, споживачів, послуг вищої освіти, і, тим самим, отримати якісно нові результати досліджень.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18340
ISSN: 378.1+339.13.017
Appears in Collections:Монографії
Монографії, звіти НДР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титульний лист, PDF.pdf63,13 kBAdobe PDFView/Open
Глава 1, PDF.pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open
Глава 2, PDF.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open
Глава 3, PDF.pdf3,24 MBAdobe PDFView/Open
Глава 4.PDF5,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.