Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/181
Назва: Теория институциональных ловушек как методологическая основа исследования новых социальных практик в сфере образования
Автори: Прогнимак, Е.Д.
Ключові слова: институциональная ловушка
institutional trap
path dependence
высшее образование
higher education
Дата публікації: 2007
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 48 - 53
Серія/номер: Економічна;10
Короткий огляд (реферат): Проанализировано влияние ряда институциональных факторов в связи с концепцией "path dependence" и обосновано существование так называемой "институциональной ловушки" в сфере образования. Показаны различные возможности выхода из них.
Опис: The paper analyses the influence of a number of institutional factors in connection with the concept of "path dependence" and justified the existence of so-called "institutional trap" in education. Shows the various possibilities out of them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/181
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.